sobota, 11 lutego 2012

Bo my zimy nie lubimy ! ;*

Cóż, można powiedzieć że Spajki nie przepada za śniegiem, jak większość znajomych mi piesków.  Ma już dość zimy, śniegu, ale najbardziej chyba denerwuje go mróz. Gdy spadł śnieg, Spajki nie mógł się nim nacieszyć. Tarzał się w nim jak głupi. Ale spacery są teraz coraz krótsze i nudne, to go irytuję ;-) ja za zimą też nie przepadam. Chciałabym już lato, wakacje ! Byliśmy dzisiaj na spacerze z moją przyjaciółką Natalią i jej pieskiem Misiem. Zrobiłam parę fotek, ale przy Miśku, Spajki zachowuje się jak wariat. Biega, cieszy się do drzewa, tarza się po całym podwórku. Jednym słowem to masakra , i zdjęcia zrobić się nie da ! 
Oto fotki z dzisiejszego dnia ; 
                                        ,,mmm, słoneczko ! jak ja kocham to słoneczko  ! ;** "
                                           ,, dobra, okay. Teraz uśmiech do zdjęcia ! <33 "
                                                            ,, czy ja słyszę miśka ? "
                                                ,,  noo proooszęę ! pogłaskaj mnie ! <33 "
                                                                  ,, a teraz siad ! ;* "
                                                       ,, nie ma to jak jedzenie śniegu ! "
 
                                                 ,, a co ja tu widzę ? szybko, idziemy ;-D "


PS.1. Wiem że Spajki ma obdartą obrożę. Gdy bawił się z Misiem , trochę się pogryzła. Niedługo będzie miał nową. 
PS.2. Nie jestem dobrym fotografem, więc zdjęcia nie są najlepsze ;p.
PS.3. Następny post prawdopodobnie pojawi się we wtorek, 14 lutego ;*

10 komentarzy:

  1. Dzięki , dobrze zaczynasz :D Spajki jest śliczny < 33 oczywiście że będę obserwować waszego bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kom.
    też sie dodam do obser. i liczę że będziesz naszego bloga częściej oglądać
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno fajnie się z Misiem bawiliście.
    Ja chcę wakaaacjeee!!!!
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas mamy nowego posta!!
    Ala , Gabi & Scoob

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za koma ;)
    Fajnego masz pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy się do drzewa ?
    Haha .
    Fajny i śliczny ten twój Spajki .
    Zapraszam do nas .
    Nowy post !
    Ps. Dodałam się do obserwatorów i miło by było gdybyś u nas zrobiła to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spajki śliczny :)
    Ciekawy blog!
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie!:
    www.labradorciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog , obserwuje :)
    Może zdjęcia najlepsze nie są ( jak mówisz ) , ale wierz mi , że z czasem będą cudowne :)
    Zresztą już są dość ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem , jak to jest zaczynać . bo sama to przechodziłam :)
    A co to jest NN ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez obserwuję i liczę na rewanż (jak ci się mój blog spodoba)słodki ten twój piesek!moja sunia też nie lubi mrozu! Lubi śnieg, ale nie mróz! Ona najbardziej lubi grzać się na słoneczku ;)
    I przyłączam się do pytania co to jest NN?

    OdpowiedzUsuń