wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki ! ;* ♥

A więc dzisiaj walentynki ! dzień zakochanych ;** dostałyście coś ? Ja o 16.00 idę na dyskotekę szkolną, może coś się dostanie  ;* Spajki praktycznie cały dzień śpi. Jak byłam w mieście ( mieszkamy na wsi ) poszłam do sklepu zoologicznego i z okazji walentynek Spajkuś dostał ode mnie taką oto świnkę ;

Fajna, co nie ?
Na początku, jak ją dostał, nic sobie z tego nie robił, i dalej spał. Ale jak się już wybudził, to zaczął z nią tak wariować że masakra ;-D

a tutaj zdjęcie Spajkiego w śniegu. prawie nie widać mu oczu ;*

Sorry, że post dzisiaj taki krótki w wgl, ale przyznam się wam, że nie uszykowałam sobie ciuchów na dyskotekę, i za chwilkę ja i Spajki będziemy musieli wybrać mi te ciuszki ;** 


PS. Następny post - piątek 17 lutego ;-D
PS.2 Dziękuję wam bardzo za komentarze. Mam tego bloga dopiero 4 dni, a już jest 12 komentarzy do postów, ponad 130 odwiedzin i 12 obserwatorów ! 

5 komentarzy:

  1. Spajki przyciąga ci czytelników;)
    zapraszam - www.tajemnica-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaa śliczna świnka < 333 ,a ja nic nie kupiłam Lolci : \ mam wyrzuty sumienia O__o ... A walentynki też nie dostałam :< ...AA...Miłej zabawy ;)
    Pozdrawiamy
    p.s u nas nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent :D
    i ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na walentynki dostałam walentynkę od mojego chłopaka i paru dziewczy;P
    Dropsik przed walentynkami coś dostał także chyba niebył smutny;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do mnie
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :))
    pozdrawiamy z pusią :)

    OdpowiedzUsuń